bebben..

Hade tid kl 2 på läkarbesöket och då fick vi komma in o göra ctg kurva eller vad de heter..i en timma! sen vänta på läkare en timma!!!
Men han var kanon och förstod mej absolut och eg lät väl varken snitt eller igångsättning toppen...men samtidigt så var det heller inte det ultimata att gå tiden ut..

så det blir  till att prova igångsättning och funkar inte det blir det kejsarsnitt..

och när det blir?

ja,allt ska jag väl kanske inte berätta.....
vi får väl se :-)

nu ska jag slappa i värsta utomlandsvärmen på altanen...

kramkram

1 Johanna:

skriven

skönt, det låter som att du fick träffa en förstående läkare. Lycka till nu, när det än blir!! Kramen

2 Sommartjejen:

skriven

Stooooor KRAM!!!!

3 Therese:

skriven

Vad nervöst det blev nu;) Lycka till!

Stora kramar!!!

4 Caroline:

skriven

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag har en liten tjänst att be dig om.

Jag är i final i Airtours fototävling och behöver din hjälp! Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på mitt foto, "Hej Manhattan". Lämnar du en kommentar kan du själv vinna 10.000 kr i presentkort hos just Airtours.



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand!

5 Sandra:

skriven

Spännande. Har haft igångsättning med de två senaste. Lättare att ordna barnvakt när man vet. Jag har i ju för sig bara vetat med några timmars varsel men ändå!

Lycka till!

6 kråkmamman:

skriven

Lycka till fina Svinto. Jag ser fram emot den glada överraskningen när bebisen är ute och ni alla mår bra.

Kram på dig och runda fina magen!

Kråkis

7 lilajag:

skriven

Hoppla! Det blir säkert bra. Men jag lär förlora din tävling. :( Men vad gör det. Bebisen är ju viktigare. :) Lycka till!

8 Linnéa (somris syster):

skriven

Om du har frågor om igångsättning är det bara maila via Facebook! Been there done that U know =)



Lycka till när det nu blir =) Tänk att ni snart är 7 i familjen =)

9 Annika:

skriven

Då önskar jag dig/er all lycka till. Hoppas att igångsättningen fungerar. Kram vännen

10 Pernilla:

skriven

vad skönt att du ändå inte behöver gå tiden ut. Spännande att se när det blir bebbe nu då. .-)

ha det bra!!

kramar

11 Maja:

skriven

God kväll



Nu ska jag snart gå och sova efter hektiska dagar och massa huvudvärd, i morgon blir det läger kommer hem på söndag igen så då tittar jag säkert in då är jag dessutom ensam då dom små sover hos mormor och morfar och dom andra är kvar på lägret själv ska jag ju jobba på måndag. Oj vilken stor bebbe ja nog hade vi fel om den vikten hihi. Ja kan förstå att du tycker dte är skönt att få bli igång satt smatidigt som det oroar helt klart, du ska se att det kommer gå fint, tänker på dig massor det kommer bli jobbigt att vänta tills söndag för att veta hur det går och hur du mår men nått måste man ju få hålla för sig själv tycker jag oxå.



Sköt om dig jätte kram

12 Louice:

skriven

Hörde att du hade fått en liten knatte, grattis! Vad roligt! Hoppas allt gick bra! Nyfiken på vad det blev! =)

Kram

Kommentera här: