På g igen..

ja..magsjuk har jag varit.hua..
segt..
men idag är jag rätt pigg...bara det magiska 48 timmar som ska gå..å de blir väl i morgon vid frukost skulle jag tro...
så mannen får vabba även idag å köra in till bvc.

Jag har prövat hur pigg jag är genom att fixa med tvätt m.m.

Här är mina små idag:







å om ni undrar varför tjejerna ser lite flottiga ut i håret så är det för att vi badade badkar i går..med badolja..
hmm..min frisyr är typ likadan...mindre fint på mej om man säger så..


Nu ska jag gosa med debora lite när hon sover...eller börja med maten om inte mannen gör det..
De är en liten prövning att vara sjuk och låta mannen ta över..
dels för att han inte riktigt tar över..ler..å när han sen gör det så är de ju inte på mitt sätt..ler.
så han behöver jobba med att ta över..
å jag behöver jobba med att släppa...
thats it.

kramis
1 Marika:

skriven

Fy för magsjuka... Skönt att du börjar må bättre iallafall...

Jo jag tycker oxå att det är skönt att mina barn är väldigt reserverade för nytt folk, hellre det än att dom klänger på alla ( som vissa andra man möter ute, hmmm, har lite svårt för det )..Träffade förresten en mamma på hotellet med en jämngammal bebis och hon skulle direkt börja jämnföra vad dom kunde och inte kunde, grrr hur irriterande är inte det?? Hennes hade minsann fått tänder och kunde åla och krypa för fullt, vad är det med folk som måste visa att deras bebisar är "bättre"??? Jag sa bara att Fabian inte har fått några tänder och att han nog aldrig kommer att krypa ( vilket jag inte tror att han kommer att göra ) so what?? Han får gärna vara lite "efter" helt okej, då får jag ju ha honom "liten" längre, hehe!!

Ha det bäst!!

2 lilajag:

skriven

Hej! De små är inte så små längre! I alla fall ser de stora och förståndiga ut på bilderna. Nu kan man förstås vara förståndig även om man inte är stor, men i alla fall. Tur att alla åldrar har något charmigt i sig. Magsjuka lät inget vidare, skönt du är på bättringsvägen. Jag har sportlov och njuter av att vara hemma - är ju inte så bortskämd med det annars. Just nu stickar jag, riktigt avkopplande. Ja, det kanske du inte tycker, men du vet ju att vi är lite olika. :)

3 Therese:

skriven

Skönt att du är frisk nu. Magsjuka är verkligen inte kul!!

Kramiz!!

4 mammaveronica:

skriven

Ojdå, och jag som gnällde över vår febersjuka... Tror nog det är snäppet värre med magsjuka. Hoppas våren kommer nu och jagar bort alla virus! Vill ha skönt uteväder nu!!!

Kommentera här: