choklad

Jag tycker man borde få ansöka om bidrag till att köpa choklad..
chokladbidrag...
Ja,menar det gör mej ju lyckligare o gladare<3

hi,hi nej,det tycker jag förstås inte..
men jag tycker det är konstigt att det kan vara såå gott...

Jag tränar
jag går ut och går
och kämpar..
men äter choklad och choklad och choklad...
klart det inte blir nån viktminskning då inte...mer än ngr gram hit och dit..
å de knäppaste av allt är att jag tycker det är värt det liksom...

men jag får väl se de som att det är bra att jag rör på mej allafall..

har ju alltid älskat choklad..
älskar chokladbebisar som jag brukar säga..å sa alltid i mina tonår att det skulle jag ha...



men nu gifte jag ju mej med en vit man så mina blekfisar är ju söta dom med<3

å har alltid tyckt att mulat kvinnor är såå vackra å skulle gärna vara lite mörk i hyn.

Å jag älskar bruna färger speciellt på väggarna...och om färgen heter choklad..

hi,hi ni ser ..
jag är faaast...

å till o med varm choklad med grädde o marshmallows i kan jag dricka för att det är så gott fast jag nästan alltid mår illa efteråt...

å  vilken är min chokladfavorit..
ja,de är nog denna..



men finns ju massor av olika sorter som är goda...

Ja,nu ska jag gå å äta choklad..
eller inte...

blir nog te och smörgås först..
å sen en prommis
och sen ska jag sitta bänkad vid House...

kramis


1 tiindra:

skriven

Jag är jättegald att vi får finnas med i småttingarnas liv ;)...Förra veckan på jobbet fick jag ett sms från mamman att stora småttingen kallar mig för mormor Lena.....och inte gör det mig ngt...Ja, jag älskar verkligen dessa små liv...stora tösa gör det oxå, men vår minsta , 10-åringen, tycker de är för skrikiga så hon gillar inte när de kommer...Så ibland blir hon en surpuppa men det går över när de är här ;)...Så vi kommer att ha de ivarjefall var 3:helg eller tätare...vi får se..



Du , choklad gillar jag oxå...just nu är den scwesizernöt som går mest här hemma...ibland är det dajm och non stop...Det går i vågor vad jag är sugen på..

vilken söt chokladbebis...visst är det choklad eller är det en riktigt "negerbebis" ;)...Om man hade en sån i choklad skulle man ju inte kunna äta upp den för den är så söt..

2 Marika:

skriven

Jaaaaaa, choklad ÄR gott, för gott, hihi... Fast eftersom jag är laktosintolerant så måste jag ju ändå låta bli att äta det, fast ibland fuskar jag, hihi..

Kommer man någonsin sluta känna att man vill ha fler barn?? Fabian ÄR våran sista av många olika skäl men jag kan ändå inte sluta tänka på att jag vill ha fler och fler och ännu fler? Ibland kan jag tillochmed känna mig jätteledsen över att inte få någon mer plutt när jag tänker på det men å andra sidan så tror jag aldrig att den tanken skulle försvinna hur många fler jag än skaffade mig.. Känns supermuppigt att tänka så för man är ju sååååå lycklig över dom fina barn man har!! Jaja, lite svammel från mig, hehe!!

Ha det bäst!

3 Anonym:

skriven

Gu va taskigt att sätta ut bild på Marabou daim choklad när jag inte kommer få äta det på flera månader ;( Mmmm va de e gott. Du e helt enkelt choklad beroende, eller beroende av brunt, hihi. Jag skulle göra mycket för en påse lösgodis nu!

Love u!

Kram

4 Anonym:

skriven

Föresten det va syster Märta som skrev.. ;)

5 mammaveronica:

skriven

Åhhh, jaaaaa, chokladbidrag borde ju finnas! Nu är det slut i vårt skåp och jag som lättade så väldigt på plånboken när vi var på Ikea... Trots väntande verkstads besök... Jaha, bara att gilla läget! Här är favoriten helnöt eller polka, den med daim gillar mannen, så den köper jag när jag inte orkar hör a några kimmentarer om att jag bara köper godis till mig, hehe... Han åker dit på sötlakrits och det klarar jag mig utan... Jösses vilket "godisutlägg" det blev från nån som försöker gå ner i vikt.. Hihihi...

6 tiindra:

skriven

Ja, det har blivit lite mera inlägg på min blogg på den senare tiden.....jag har ju inaktiverat mig på fb just nu ett tag...Så då har lagt lite mera tid på bloggen...Kul att ha kvar och titta tillbaxs till sen...Det var jättefina bebisar...jag var ut och kolla hennes sida och vilka skapelser hon gör/gjort...Jag skulele oxå vilja ha en sån liten en på 4 cm stå/ligga i bokhyllan...

Kommentera här: