barn kan verkligen sova hur som helst..

Varit en fullspäckad dag med vårdcentralen, halsen för mej och fästing för lea...den var inte borta helt men hon fick ett plåster att ha på så den kommer komma ut på plåstret liksom.
 
Sen fick jag kusin och faster besök...
mycket mysigt och mkt praaat!!!
å barnen lekte<3
 
Nu sitter jag här och har räknat på föräldradagar och har en klump i magen..
hur ska jag kunna vara hemma längre??
å så sitter jag å funderar på hur mkt jag behöver ha med mej till stockholm, jag och barnen ska åka dit på torsdag till fredag å sova över i systerysters lilla etta..hi,hi...
Blir första gången Debora åker tåg..får se hur det går.
så i morgon blir de packa och förhoppningsvis lite sola på altanen och lite mer slappardag än idag.
 
Nu ligger alla i storkillens rum å ser på film..
storkillen har nattat debora i sin säng 3 kvällar i rad för han tycker de är så mysigt sova bredvid henne..
å han sover gott när hon skriker på natten å då går jag in o hämtar henne..men alltså oj vad syskonen kan bråka, och de stora killarna har tjafsat konstant med varandra i flera dagar..
men när de väl gäller...hjälp va fina dom kan vara mot varandra då<3
 
alla sov där igår också men sen kom lillkillen till våran säng..
men så här såg de ut när jag kollade in i rummet i morse..
 
 
Ja nu ska vi se om jag hinner med nåt te..
varit så mkt på kvällarna känner jag..
å just ikväll känner jag mej låg på nåt sätt...eller jag kan egentligen inte förklara...men nåt slags vemod..ni vet det tjatar jag ju om för jämnan..ler..men varför vet jag inte...
Men en kopp kanel te gör nog susen.
 
kramis
1 erica gidlöf:

skriven

men ååååå sååååå myyyyysigt de sover TILLSAMMANS!!
Vilken härlig familj!!

2 erica gidlöf:

skriven

men ååååå sååååå myyyyysigt de sover TILLSAMMANS!!
Vilken härlig familj!!

3 Therese:

skriven

Såg nästan ut så hos oss i morse, Tilde sov på en madrass nedanför min säng och Elina sov i Mickes säng efter att han gått upp till jobbet. Gick ju lätt att väcka dem iaf, bara att tända en lampa=)
Kram och ha det bra i Sthlm!

4 Vickie:

skriven

Så brukar nästan vår säng se ut på morgonen :) Önskar jag hade lite av deras förmåga att sova hur/när som helst.
Har gjort ett försök att börja blogga, om du vill läsa :) Tar väl ett tag att lära sig allt, men det kommer nog. Ha det skönt i stockholm. Kram

5 svintoflickan:

skriven

Erica-
har skrivit till dej även under mitt inlägg-tacksam.
ja,de är faktiskt mysigt att de vill sova i samma rum sådär ibland..å just nu sover stora killen med debora bredvid sig,han tycker de är mysigt att natta henne och det värmer i mammahjärtat...för oj vad de kan tjafsa de små liven.ler.
hur har du,ni de då, har ni gjort eller kommer ni göra ngt speciellt i sommar.
kramis!!!!

6 Sommartjejen:

skriven

hihi är det Lea som ligger där på mattan och sover som i en krypställning liksom? =)
De är för härliga!

Kommentera här: