Som blommor

Vissa dagar är man bara extra stolt över sina barn 
Så är det bara 
 
De har alla sina svagheter å sina styrkor 
Å kämpar med de på olika vis
Å man känner sån kärlek 
 
Två Av barnen har tagit fram sina album å bläddrat i med mej å så roligt sitta å titta 
 
Å tänk så fort dom växer 
Och jag hoppas deras jord och vattnet de möter ska få dem att blomma så det sprider dofter å färger omkring sig och känner sig stolta över just den blomman de blir... 
 
Hmm undra vilken blomma jag är 
Vilken är ni ;)
 
Min favorit blomma är iaf vinröda rosor .. De hade jag när jag gifte mej som en lång bukett i min famn ..


Fniss bilden blev nästan scary för jag syns när jag tar kortet på kortet ;)
 
Kram å natti 
 
1 Ditte:

skriven

Vilket fint bröllopskort - så fina! Och vilken fin liknelse med blommorna och vattnet! Vete 17 vad jag är för blomma - pioner älskar jag - i alla färger - skiftande i ljusrosa eller crèmefärgade eller djupt röda - de många kronbladen, frasande och vällande. Men rosor är ju också fantastiska - bara doften...Kram!

Svar: å pioner. så roligt att höra...tänk vad undebart det är med allt det vackra omkring oss....sommaren är enligt mej ngt väldigt speciellt och underbart.
ja rosor doftar ljuvligt men gula doftar oftast godast har jag märkt....

hi hi vi var välidgt unga på bröllopskortet känner jag...
men tänk flera år senare och 5 barn rikare..de är underbart

kram
svintoflickans blogg

Kommentera här: