kycklingar

Idag var jag och tjejerna till pappa en sväng för att de skulle få se små kycklingar.
Båda två var lite rädda först men sen vågade till och med Lea hålla i en.
 
Pappa spelade spel och lekte med barnen så jag satt och drack te i lugn och ro och pratade med hans fru samt min svägerska..
 
Tjejerna fikade till och med i ett annat rum än mig.
sånt hör inte till vanligheterna.
 
Nu har jag absolut inget problem med det .
jag har aldrig varit för barnbord och vuxenbord och liknande
men när de självvalt väljer att gå å sätta sig med morfar,sin morbror och ngr kusiner och fika  medans vi andra sitter och fikar i rummet precis intill så känns det ändå roligt
främst för dem
 
 
De spelade något spel som hette bilddomino.var mkt populärt.
 
var också spännande när kycklingen bajsade på bordet.
ha ha
 
Nu snart dags sova här
Blev sent igår
såg på filmen medecinen
och det var verkligen en feel good film.
Helena Bergström är väldigt bra tycker jag.
 
kram å natti
 
 
 

Kommentera här: