2018....

Ja vad ska man säga 

Året där jag satt i badet så mkt att jag nästan blev ett russin 
En varm härlig sommar 
I ett bad med strålar omsluten 
Och mkt vila och mkt kul 

Fått veta att jag har astma och fått medecin mot det ...andas in
Lika med högt blodtryck .... hjärtat som stressar som pumpar o varvar upp fast jag försöker varva ned 
Och opererats för navelbråck ..
Så fin navel jag har nu 
Fniss 
Men ja kroppen har varit lite besvärlig på flera sätt 
Är ju tacksam för den men 
Hjärnan snurrig trött å känslig 
Fast gått från att vara heltidssjukskriven till 75 procent 
Och blivit anställd 25 procent för att undervisa sonen 

Varit på många skolmöten 
Planerat mycket 
Strukturerat
Snurrar 
Ibland skapas frågetecken men ibland har det rätats ut 

Jag har också promenerat massor 
Ser hur fint vackert omkring 
Börjat gymma lite och ja rätt kul ändå 
Och kommit igång springa lite igen fast paus nu efter operationen 

Min arbetsteraupet blev sjukskriven å det gjorde mig sorgsen
Men har försökt ta kliv framåt ändå
Ibland små
Ibland större 
med hjälp av familj o vänner 

Mannen o jag varit trötta en del 
Och det känns 
Vi orkar inte lyssna 
Eller prata 
Med varandra 
Vissa dagar 
För då blir det fel 
Vi är ju olika som dag och natt 
Klart det då ibland blir en grå nyans 
Men vi vet vi tycker om oss
Och det vi skapat
Allra mest förstås 

Våra fem fina 

2018 blandade känslor det varit 
Men framåt det går 
Lite  orosmoln för nästa år
Men försöker det släppa och se allt kan bli så bra och kanske mycket bättte än jag kunnat tro 

Tack för 2018 

Blandade bilder från året


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: