Benhinnor ?

Börjat jogga lite igen 
Gör tydligen inget på kilona 
Och inte så mkt på tempo heller 
Men förhoppningsvis bra för hjärtat o hjärnan mm
Men får som alltid ont i vaderna och smalbenen ... är det benhinnorna tro ?
Och varför 
Hmm

Håller på å läser en bok som ska motivera mig ta mina små promenader , jogga lite ibland osv 
Väldigt intressant !!!

Den andra boken tar jag mig ann sen...
Jag tror ju dottern med autism även har selektiv mutism ....

Nåväl det är en annan femma 

Nu ska jag smörja in mina ben med lotion med magnesium i så får vi se om det hjälper 

(null)

(null)


Kram 
1 Pauline:

skriven

Hej! Vad kul att du har läst min bok. Vad tyckte du? :)

Svar: Jag tyckte att den var väldigt berörande .
Ibland väldigt jobbig också eftersom man undrar själv om man bemöter tex sin dotter rätt när hon inte pratar osv .
Detta med lappen o skolsköterskan har fastnat i mitt minne o gett mig förklaring på mkt .
Kommer det komma någon mer bok så säg till !!!
Kram
svintoflickans blogg

Kommentera här: