sammanfattning...

en kort sammanfattning i bilder av gårdagen

   

var en regnig slö dag igår....

I dag strålande sol o kusin, me dotter o min faster kommer..
och ikväll cafe i kyrkan...men nu hämta storkillen i skolan...

tack för alla inlägg,skulle svara igår men somnade när jag nattade lillkillen,
hoppas kunna svara ikväll.....

kram!!
1 Sandra:

skriven

Vilka söta bilder på barnen!

Ha en mysig dag! KRAM

2 Sommartjejen:

skriven

Hon är sååååååå söt lilla prinsessan i alla sina fina rosa kläder!! =)

kramis

3 E:

skriven

Hej vännen !

Vilken vimsig dag du hade häromdagen, kunde riktigt se dig vimsa omkring i ett industriområde o tyckte givetvis väldigt synd om dig ! Typiskt mig annars att vara sådär lite halvklantig o råka gå till fel lasarett....så tur att Borås bara har ett enda !!!Missförstå mig inte nu, det lät som att jag tyckte du var klantig men jag inbillar mig att du förstår hur jag menar :-)

Har fortfarande en seglivad huvudvärk (har ju haft det sedan i torsdags förra veckan) så idag ringde jag vårdcentralen men fick till svar att ta 3 värktabletter bara. Är jag löjlig när jag tycker att de kanske borde undersöka det hela lite bättre så det inte är nåt annat farligt ??? För inte är det väl normalt att ha superont i huvudet en hel vecka, när man aldrig haft sådana problem innan ???Känns inte riktigt som att de tar en på allvar när man ringer :-(

Idag har Benjamins kompis Alfred varit här helt själv i 4 timmar, de lekte o hade jätteskoj men jag hade ju huvudvärk så det kändes väl sådär, blev ju ganska högljutt o så...men huvudsaken är ju att de lekte o hade några roliga timmar ihop, o som tur var är ju Jonny hemma med så han fixade lunch till dem o busade lite med dem.Han ska börja jobba igen på måndag efter en låååång sjukskrivning sedan i mars med sin förbaskade rygg, och i ärlighetens namn tycker jag att det ska bli skönt att komma in i rutiner igen nu efter att han varit hemma så länge o det blivit sena kvällar för alla osv...men snart kommer jag ångra att jag tyckt så, för alltid när han jobbar vill jag att han ska vara hemma med oss istället !!!Lustig jag är egentligen ;-)))

Fredag imorgon o sedan helg, underbart för killarna, särskilt för Christoffer som tycker det är lite jobbigt att skoldagarna nu i fyran är ända till 14.30...

Nu ska jag lägga mig, borde ha gjort det redan med tanke på denna envisa huvudvärk som inte Alvedon biter på alls...

Kram till dig min underbara vän :-)

4 E:

skriven

Och du, glömde.....vad otrooooligt lik Noa är dig på kortet vid datorn, du måste ju sett precis så ut när du var liten !!!!!

Kraaaaaam

5 svintoflickan:

skriven

E.

hi,hi mannnen tyckte me noa var jättelik mej på de kortet..

å du jag känner så igen mej me detta me mannen..iband blir de tjafsigt o jag blir trött på att båda går hemma o skönt vara jag igen..men sen tröttnar jag på de o bara vill att han ska vara hemma..

skratt..

har du fått mitt brev...

hi,hi skönt höra fler skulle kunna virra sådär som mej.ler.

nu ska vi ha fredagsmys här..

o om inte huvudvärken går över..ring igen..tokiga doktorer..jag tycker som du..ler.

kram kram o ha fin helg!!!

Kommentera här: