mysiga dagar..

onsdag
Först var jag i stan me lilla prinssessan pga fistelgången..
men läkaren sa att så  länge de inte var någon infektion eller kladdigt eller så ur gången så var de ingen fara...så de är väl bara att avvakta då...
allafall var de så kul för de var många sköterskor m.m som kom bara för att kolla på min lilla flicka.....dom har mest äldre annars som är där så de är klart de var lite speciellt för dem att få se en bebis..ler.

sen åkte jag o barnen till min kusin  när vi för en gångs skull kunde ha bilen...
de var mysigt:-)
mellankillen var rätt trotsig...men de hör väl till 5års åldern...

   
bilder från dagen där...

På kvällen var vi vid kyrkans cafe o barnen leker så bra där me alla barnen...
där kom även min moster o en av mina kusiner som bor i Ludivka o fikade ikväll...
så då passade de på att gosa lite me lilla Lea

 

ja sen var de sovdags..efter lite fotboll o pappabesök:-)

torsdag

vaknade upp med massa måsten som moppa...plocka ur tumlare..damma m.m..
men struntade faktiskt i dom och vi gick till en kompis o hennes barn istället...
Jättemysigt var det:-)
vi fikade o åt mat ihop och vi var ute också..
barnen lekte kanon!!
lillkillen blev dock supertrött o somnade på hemvägen....

när vi kom hem kände jag mej plötsligt rätt trött o tog Lea o smet upp till min syster en sväng..o satt o drack te o bara slappade..skönt:-)

barnen var vakna när jag kom hem..fast de var rätt sent..så jag fick massa kramar...hi,hi..

fredag

ja,idag är de fredag..å morgonen började med ett bvc besök...
pappa var så gullig o kom in hit så jag kunde gå med bara lea o låta de andra sova vidare.
vi har fått ny bvc sköterska o hon var så gullig mot mej.
vi hade ett efter förlossningen samtal...
jag har ju inte alls varit deppig eller gråtig denna gång...men visst oro över att något ska hända barnen har jag ju alltid..kan knappt se nyheter..
allafall var hon så bra o stöttade mej i att jag har mina barn hemma och att jag gillar att ha många barn m.m
hon var kanon..
dock funkade inte vågen så vi kunde inte väga lea...men jag ser ju hon går upp i vikt allafall.ler.

nu ska jag snart ut en sväng me barnen...

lite bilder på stolta brorsor m.m

   

Nu ska jag gå ut...de inlägg jag inte hunnit svara på svarar jag på ikväll..

Ni är sååå gulliga  och jag är så glad för alla era kommentarer !!!!

I morgon fyller lillkillen 2 år!! vad fort tiden går...

kram
1 Nhea:

skriven

Å så söt hon är (ja alla dina barn är söta) är det benvärmare hon har på sg?

Kram

2 Somris:

skriven

Vad skönt att det gick bra med fistelgången o att du inte behöver oroa dig över det!

Låter som du haft mysiga dagar vännen och glöm inte krama lill killen extra från oss imorgon. Önskar vi var där på kalaset, jag kommer sakna er på Viktors 1års dag!

KRAMIS

3 E:

skriven

God kväll vännen:-)

Tur allt gick bra hos läkaren !

Hoppas din lille kille får en fin 2-årsdag imorgon, själva firar vi ju Sebastian som fyller 8 år samma dag !!!! Släkten kommer vid 11.00, och sedan ska han ha grillkalas med kompisarna på kvällen.

Hoppas ni alla får en fin helg med sol o värme !

Stora kramar Elizabeth

4 Anneli:

skriven

Åhh, så söta bilder! Och tack så mycket för korten du mejlade :) Hoppas Isak får en bra 2 års dag nu! Vi ska ju till Kolmården imorgon, ska bli spännande det! Massa kramar

5 svintofllickan:

skriven

E.

Å just de dom fyller på samma dag...tänk..

visst är de underbart med födelsedagar..men vemodgit också på ngt sätt..man minns ju allt så tydligt..förlossningen o så..allt går så fort.

nu ska jag sova men ska försöka lägga in lite bilder från dagen i morgon.

vad ska ni göra för semestrar i sommar..jag tycker sånt är så svårt..allt kostar ju o så vill man liksom de ska passa alla osv..

kraaaaaaaaaaaaaaaaam

6 E:

skriven

God morgon !

Vaknade nyss o kan inte somna om, regnet smattrar mot rutan....

Visst är det kul med födelsedagar :-)

Sebastian fick bestämma tårta mm själv igår, han börjar också bli stor nu....ja, tänk vad tiden går snabbt.

Vad ska ni ut på i sommar ? Hoppas sååå ni hinner komma förbi här under semestern, kanske på mysig grillkväll :-)

Vi tog de mesta av våra sparpengar till Tunisien i september förra året, så iår får bli en "billig" sommar här, nån dag på Liseberg, kanske High Chaparal men inte så mycket mer. Blir väl att vi håller till en del i mammas o pappas husvagn med dem, det är mysigt o alla killar stortrivs där.

Har ni varit på High Chaparal ? Vi var där med "min" familj när jag gick på högstadiet, minns att det var lite tufft o tror att det är perfekt spännande för killar...

Å, vad kul att se bilder från erat kalas också....hade ni släkt o vänner där eller hur firar ni ?

Mailar över några från Sebastians dag igår.

Stora kramar min vän !

7 pernilla:

skriven

hej!

kom inte åt en dator igår eftersom vi är i stockholm, så jag grattar killen din i efterskott.

Hoppas han hade en bra dag!

det hade vi.



kram Pernilla

8 J:

skriven

Så fina barn du har! =) Storebrorsorna kommer ta bra hand om Lea sedan när alla blivit äldre. :)

9 närketösen:

skriven

Hej. Jo, va fullt upp för mig med... Börjar likan dig, fniss fniss...

Grubblar på det mesta, säg vad jag inte grubblar på... Blir så om man är extra trött o så... Ska nu göra lite kvällsmat. Ska bli kul att ses på tisdag. Kram så länge

10 svintofllickan:

skriven

J

ja de ska verklikgen bli spänannde se hur grabbarna blir mot sin lillasyster...än så länge är dom väldigt goa mot henne.ler.

så de blir nog bra.

kram

11 svintofllickan:

skriven

E.

oj så de har regnat hos er.

här har de varit sol.

vi har pratat om highchaparall men fick de till rätt dyrt...men samtidigt kan man ju kanske bo hos pappa..ja,vi får se.

just nu kan jag inte riktigt tänka..bara tänker på min morbror..hoppas allt går bra!

får skriva mer om de i brev sen.

nu ser mannen på fotboll.

jag ska ta te sen sova.

blev så glad för dina bilder förresten..som vanligt.

såå fina ögon alla pojkarna har.. 2 av dem me sina lååånga ögonfransar o den andra med varma blicken..

ja,vilka sötisar:-)

vi firar mest me familjen..har inte stora kalas.nu när barnen blviit lite större brukar de få bjuda ngr vänner..eller föräldrar o barn som vi känner ngr st.lite olika...men en 2 åring har ju inget behov av barnkalas än...så då hade jag inte de.

slö som jag är.

kramis

Kommentera här: