Varit till stan...

Tog bussen till stan..
storkillen fick köra en vagn och jag en...för mannen skulle hämta oss sen o då är de bara dessa vagnar som passar i bilen.
en kompis o hennes barn åkte också buss o så åt vi på mc tillsammans.
sen tänkte jag gå o köpa lite presenter bland annat till morsdag..
då kom även min syster.
men oj,inte helt lätt gå på stan me hela högen...
lillkillen var helt plötsligt i skyltfönstret...
pust...
så de blev inte så mkt handlat...
men vi var inte hemma förrän kvällen ...så väldigt trött är jag...
sitter nu i soffan o dricker te och äter lite choklad...vad annars.ler.
svarar på era inlägg i morgon....och ha en mysig helg!!!!

lite bilder bara från häromdagen när vi var ute o gick med syskonvagnen...skulle hämta storkillen i skolan.
 

som sagt skriver mer till er alla när jag är lite piggare...

ps:vår lillkille har börjat bita på napparna..så en del gått sönder...men han älskar sina nappar speciellt när han är trött o vi vill inte sluta nu då de är så mkt med syskon ändå..men vad göra...är de någon som haft de likadant...

kram igen...ler.



kramis kramis
1 Annie:

skriven

Hej kära kusin! Vad gulligt du skriver: "lillkillen var helt plötsligt i skyltfönstret..." hihi, busunge! Jag som kan tycka det är svårt att gå på stan med min busmaja, en enda.. kan tänka mej det är lite mer att passa med 4 stycken, du är så duktig! Min mammaförebild i så mycket! Nu är det lördag och slappisdag, har varit hos Andreas på kalas eftersom han fyllt år. Nu är vi hemma och Martin är inne och jobbar en stund, han kommer hem till kl.18 och då ska vi laga mat, sen bara ta det lugnt. Min lilla dam har varit så trotsig de senaste dagarna så man är rätt trött, men inatt sov hon hela natten! Typ andra gången nånsin! Jaja, vad jag snackar nu! Hoppas vi kan ses snart igen, är så kul att träffas och tycker så mycket om dej och din familj! Massa kramar

2 E:

skriven

God kväll vännen...
Har firat storkillens 10-årsdag idag !!! Tänk vad stor han börjar bli...
Så nyss fick jag äääntligen han o kompisgänget att byta högt prat mot tysta viskningar o småprat, de sover ju över 5 kompisar o de ligger i sovsäckar på glasverandan !!! (givetvis får de gå in till vardagsrummet om de fryser men de verkade vilja sova därute än så länge iallafall..)
Åååå, en kompis till mig som var här o grattade i förmiddags tog sååå fina familjekort, har lagt ut ett av dem som presentationsbild på Familjeliv.
Skriver inte mer nu men tänker på dig o alla de dina o hopppas att ni har haft en skön dag, ni också.
Kraaaaaaaaaaaaam

3 Maja:

skriven

oj va tufft av dig att åka till stan med alla dina gull. Fina kort som vanligt och fullt upp. Tänkte jag skulle skriva lite snabbt. jag har varit på promenad och nu sover M å jag tänkte lasta kärran med trädgårdsavfall och sen när han vaknar göra middag. I eftermiddag ska jag börja måla har jag tänkt om M sover förståss. Jodå det var vårfest på jobbet mysigt och trevligt på torsdag ska jag på interjuv sen få vi väl se hur det går. I helgen har vi varit hos svärisarna härligt och skönt väder hela lördag eftermiddagen var vi vid havet fiskade krabbor och andra havsdjur mannen var på klassträff. Igår när vi kom hem åt vi kvällsmat hos mamma sen var det packa upp bilen och få barnen i säng fullt upp med andra ord.

Ha en underbar dag kramisar

4 Anneli:

skriven

Hej vännen min! Är hemma hos mamma nu och har ätit lunch, slutade tidigt i skolan så väntar på martin nu sen åker vi hem och hämtar Filippa. Åh, vet du, igår när vi plockade ut trädgårdsmöblerna från förrådet hittade jag den där leksaken som ska sitta/hänga på er babysitter! jag kände mej såå dum som inte lämnta tillbaka den, men jag visste inte att jag hade den för vi använde inte leksakerna till Flipp då när hon satt i den! Jag som klagar på andra som inte lämnar tillbaka det dom lånar, lovar du ska få den direkt när vi ses! Hoppas allt är bra med er, har ni mycket planer för veckan? Kramar

Kommentera här: