Arg lika med slöseri med tid

Idag är en sån där arg dag...

jag är arg på alla mammor som har platt mage fast deras bebis bara är nån vecka....
jag är arg för att tvätten ligger som en stor skrikig dum hög i torktumlaren....
jag är arg för att sängen inte blir bäddad om inte jag gör de eller om jag inte säger till mannen(kanske inte skulle köpt de där överkastet)
jag är arg för att man får dåligt samvete så fort man köper nåt...för att eg har vi inte råd...
jag är arg på att man är så dålig på att få ihop de me ekonomin fast man eg har bra förutsättningar...
jag är arg på att man inte kan få vårdnadsbidrag i vår kommun...
jag är arg för att lea sover middag nu...och inte efter maten...(för efter maten brukar jag då kunna få slappa en halvtimme,timme....

jag är arg på mej själv  för att jag är trött och arg

(Hade velat ni skulle fått höra även låten arg me anders lundin ifrån skivan känsliga bitar..men jag hittade inte den på internet)

så jag tror jag får gå ut o ta en promenad och få lite frisk luft...
för att sedan kunna njuta av dagen...

för jag vill verkligen ta vara på varje sekund av de här livet !!!!!
så man inte sitter där sen och ångrar sin surhet o allt man inte gjorde...

http://www.youtube.com/watch?v=85_3M8ehKUY

(gick tyvärr inte att bädda in just denna sången...men är en sång av Anders Lundin som heter "Allt som jag inte hann")

En tankeställare att se de man har NU och att göra de man vill och drömmer om  !!!!

så bort me ilskan nu !!!

och NJUT  av de Du har omkring dej....

JAG har omkring mej...

KRAM

Kommentera här: