Ha en härlig måndag..

on my way...

ska in till stan o göra lite tråkomåsten...
men sen kommer nog mannen o barnen efter me buss...de ni..blir nog första gången HAN tar bussen me barnen...
å så ska vi kanske åka till nån sjö tillsammans....

men jag skriver me ikväll  o bilder från en lyckad gårdag!!!

ja vilka har semester nu då...?
eller jobbar ni en dag som denna?

kram på er !!!!!
1 Somris:

skriven

jag jobbar!!

6 arbetsdagar kvar till semestern, men 2 veckor blir det...(jobbar ju inte så mycket på sommaren ler)

Vad spännande med mannen o bussen, det får du skriva och berätta hur det gick sen!

KRAMIS

2 Annika:

skriven

Idag var vi vid havet, barnen och jag. Så skönt. Killarna lekte mest i sanden och Tilda kröp och plaskade i vattnet. Men det såg du ju på msm. Nu leker hon i vattenspridaren.



Åkte och köpte en bilstol efter havet. Blev en Brio Zento, röd/svart. Blit säkert jättebra. Fast det e trångt med 3 barn i baksätet.



kram i värmen

3 tiindra:

skriven

Jag har äntligen semester nu....och är ledig 7 v...

dock går jag kursen nu 3 dagar till på fm...men det är kul...så det gör inget att detär på semestern..

Barnen får klara sig själv under fm och det funakr..

Sover till ca 9.30 sedan är jag hemma efter 12.30...

Fasti dag tog det lägnre tid för jag var tvungen att åka förbi jobbet och skriva in semestern via datorn...och nu när jag gått kursen så tar jag ut semester i timmar....och jag gjorde fel, fick ringa lönekontoret och göra om allt osv...Satt två timmar med detta...men nu är det gjort..

Eftersom jag lovat barnen att bada i sjön så tog vi en åktur för kvällsdopp. Så skönt....

Imorrn ska vi ev ut igen , vi får se...

Vi har ingen pool här hemma så då blir det till att åka iväg med de...

4 Anonym:

skriven

5 Maja:

skriven

God kväll



Det tomma inlägget var från mig vet inte vad som hände. Mannen går på semester v 29 samma vecka som det är planerat att vi ska ha bebis. Jag har nu äntligen fått iväg ett mail med lite bilder till dig. Fina bilder på 3 åringen.



Ha det gott kram

6 Anonym:

skriven

annika.

jag veet..vi tyckte me de var så trångt i baksätet me 3 stolar..

ett tag satt jag i mitten..var inte heller nån hit..

nu har killarna en kompistjej som sover över..så de har nog snart sett klart filmen o sen sova.

kramis

7 svintoflickan:

skriven

maja.

ååå tack för bilderna...sååå kul att se.

superfin fin är du o magen:-)

m.m.

barnen fortfarande vakna här..de 2 största..de har en tjejkpmpis som ska sova över..deras film är snart slut..då blir de sova.

kramis

8 svintoflickan:

skriven

annika..

de va ja..men de vet du ju..

udnrar varför de ej står ibland..

kramkram vännen....

Kommentera här: