en sprucken rosa te kopp

ja så heter tet som jag dricker nu...såååå gott !! min mamma köpt på ett ställe som heter marieberg.

Lillkillen sitter framför pettson o findus..o han är nog den som har mest feber nu..
de andra har bara pytte men ändå så pass att de inte är 100 % friska..
jag känner mej inte helt friskt men ingen feber...
dock ville dammsugaren dansa me mej..för den hade visst inte haft någon att dansa me när jag varit sjuk?

sen har jag även varit hos mamma en sväng trots att både hon o vi  är sjuka..
men de var skönt bara få lite luft o miljöombyte...

sen blir de en slapparkväll framför tvn..annorlunda familjer och spårlöst..

Nu väger lillaskruttan 8680 och är 74 lång...så de är skönt att hon går upp i vikt o får i sig lite mat nu.

Nu vill lillkillen ha lite mammagos..

kramis
1 Sommartjejen:

skriven

Då beställer jag en sån kopp på långfredagen! =)

Skönt att du mår bättre gumman.

KRAMIS

2 Maja:

skriven

God kväll



Det gick bra på mvc alla värden bra hjärtljud på 145 så högt har inte dom andra haft men jag tror ändå det är en kille aven om jag tvivlar ibland tack för din omtanke. Vad smakar teet då jag tycker oxå om te, dricker du kaffe? Det gör inte jag. Jag köpte en skjorta kortärmad och en t-shirt till mamnnen i present jag tror han kommer tycka om dem. Sen handlade jag mat och jag fick så ont i bebismagen så Viktor fick köra vagnen den var så bångstyrig nu vilar jag i soffan. Har beställt gravidstödstrumpor jag har fått sådana förfärliga åderbrock på vänster ben ända upp ja du vet till vad jag är glad så länge dom inte ta sig in där oxå för det kan dom tydligen å dte gör så ont och klia något så vansinnigt. Nutittar jag på city akuten dtet är den ånda serien jag följer sen blir det sängen.



I morgon ska vi starta grillen för nu har vi bestämt att dte är vår lite kött lite korv lite grönsaker och bakad potatis med vitlökssmör ska bli så gott.



Hoppas snart krafterna är tillbaka hos er har mannen klarat sig.



Kram

3 Maja:

skriven

God kväll



Det gick bra på mvc alla värden bra hjärtljud på 145 så högt har inte dom andra haft men jag tror ändå det är en kille aven om jag tvivlar ibland tack för din omtanke. Vad smakar teet då jag tycker oxå om te, dricker du kaffe? Det gör inte jag. Jag köpte en skjorta kortärmad och en t-shirt till mamnnen i present jag tror han kommer tycka om dem. Sen handlade jag mat och jag fick så ont i bebismagen så Viktor fick köra vagnen den var så bångstyrig nu vilar jag i soffan. Har beställt gravidstödstrumpor jag har fått sådana förfärliga åderbrock på vänster ben ända upp ja du vet till vad jag är glad så länge dom inte ta sig in där oxå för det kan dom tydligen å dte gör så ont och klia något så vansinnigt. Nutittar jag på city akuten dtet är den ånda serien jag följer sen blir det sängen.



I morgon ska vi starta grillen för nu har vi bestämt att dte är vår lite kött lite korv lite grönsaker och bakad potatis med vitlökssmör ska bli så gott.



Hoppas snart krafterna är tillbaka hos er har mannen klarat sig.



Kram

4 Maja:

skriven

God kväll



Det gick bra på mvc alla värden bra hjärtljud på 145 så högt har inte dom andra haft men jag tror ändå det är en kille aven om jag tvivlar ibland tack för din omtanke. Vad smakar teet då jag tycker oxå om te, dricker du kaffe? Det gör inte jag. Jag köpte en skjorta kortärmad och en t-shirt till mamnnen i present jag tror han kommer tycka om dem. Sen handlade jag mat och jag fick så ont i bebismagen så Viktor fick köra vagnen den var så bångstyrig nu vilar jag i soffan. Har beställt gravidstödstrumpor jag har fått sådana förfärliga åderbrock på vänster ben ända upp ja du vet till vad jag är glad så länge dom inte ta sig in där oxå för det kan dom tydligen å dte gör så ont och klia något så vansinnigt. Nutittar jag på city akuten dtet är den ånda serien jag följer sen blir det sängen.



I morgon ska vi starta grillen för nu har vi bestämt att dte är vår lite kött lite korv lite grönsaker och bakad potatis med vitlökssmör ska bli så gott.



Hoppas snart krafterna är tillbaka hos er har mannen klarat sig.



Kram

5 Anneli:

skriven

Vilket mysigt namn på ett te! :)

Vad trist att ni inte är helt friska och inge kul det där mes städning.. borde kunna sköta sej självt när man som mamma är sjuk, men icke! Jaja.. Åh, de där programmet såg vi med igår, men åh jag grät när dom gifte sej på annorlunda familjer! Jag blir alltid så rörd när dom ska ge löftena "att älska.. tills döden skiljer oss åt" då gråter jag! ja, som sagt, när ni blir friskare så måste vi ses! kanske nått i påsk? Kraam

6 Anneli:

skriven

Vilket mysigt namn på ett te! :)

Vad trist att ni inte är helt friska och inge kul det där mes städning.. borde kunna sköta sej självt när man som mamma är sjuk, men icke! Jaja.. Åh, de där programmet såg vi med igår, men åh jag grät när dom gifte sej på annorlunda familjer! Jag blir alltid så rörd när dom ska ge löftena "att älska.. tills döden skiljer oss åt" då gråter jag! ja, som sagt, när ni blir friskare så måste vi ses! kanske nått i påsk? Kraam

7 Vickie:

skriven

Låter som ett gott te. Hoppas att jag får möjlighet att smaka framöver. Vilken tur att ni mår bättre.

Här har vi haft fullt upp som vanligt och varit jättetrötta efter omställningen till sommartid, den tär på krafterna.Har varit helt slut i både kropp och själ. Men det blir nog bättre. Har bakat pizzabullar med barnen i eftermiddag eftersom jag slutade tidigt, nu kollar de stora på film, ska göra dem sällskap snart och jonny och lillskrutt är till svärfar för att hämta pallbockar till bilen. Han ska hjälpa min kusin och svetsa bilen i helgen så då behövs dem.

Hoppas ni får en skön kväll. Själv ska jag hänga tvätt och sen däcka när barnen somnat snällt.

Saknar dig hoppas vi ses snart.

Kramis

8 Anonym:

skriven

maja.

nixpix gillar inte kaffe..bara doften av de.

tet smakar som lite rosor o banankola..skratt.

annars gillar jag typ lite chai teer o kryddiga teer..kanel m.m.

undra vad de är i din lilla mage..en kille eller tjej..

ja d eär ju absolut lättare att tänka kille när man har killar..jag är redan 100 säker på att om jag skulle få nån till nångång så skulle de bli en kille...skratt.

låter härligt att starta grillen!!!

kramis

9 Anonym:

skriven

här sover vi om möjligt ännu längre på morgonen efter tidsomställningen..skratt..

hur blir de för er alltså?

vad har du i pizzabullarna..hur gör man ?

vilka filmer är de som går mest hemma hos er.

här är de fortfarande febrig storkille o lillkille.

kramkram min vän...läängtar efter promenad.ler.

kram

10 svintoflickan:

skriven

postat av som blev tydligen inget namn alls är ju jag ju..

svintoflickan..

kram

Kommentera här: