Min lilla sommartös:-)





hoppas ni också haft en underbar sommardag...trots att man är lite ovan vid värmen..både barn o vuxna..
märks på humören..ler..
samtidigt som de är jättemysigt också !!!
1 Sommartjejen:

skriven

Åååå så fin klänning. Är det inbyggd bodie i den eller var det så fina trosor med?

Vad söt hon är!!!

2 Sommartjejen:

skriven

Jaha, var det trosor! Ja supersött var det verkligen! =)

Och ang. H så valde hon faktiskt att hänga lite med honom på skolgården istället efter att jag berättat hur jag gjorde när jag var liten. Och det bästa av allt var att det fungerade för de blev ihop efter det. Så jag tror det hjälpte henne lite att förstå att allt hon läser kanske inte stämmer in, ibland kan man kolla hur mamsingen gjorde när hon var 11 år! =)

Jag hoppas det iallafall.

KRAMIS

3 Ullis:

skriven

Nämen oj, vilken sockertopp du har till dotter! Så otroligt söt!

Skulle kunna tänka mig att det kan gå ganska så vilt till hemma hos er, hennes öogn är ju fulla av bus! :) För inte är väl inte så att hon sitter städad och fin i sandlådan hela dagarna och håller de små pillriga fingrarna ifrån alla intressanta saker mamma säger nej till?? :)

Kram!

4 Therese:

skriven

Söting!!

Hoppas du njutit i värmen, imorgon blir det regn igen om vi har otur..



Vilken tur med Tim ändå, änglar finns=)

Kram

5 Ulrika:

skriven

Såå fin tjej du har!! Haft en härlig helg här, grillade med kompisar i lördags o badade i Stamsjön i söndags. (ja, inte jag men barnen.) Har satt upp vår lilla plaskpool på altanen o barnen sitter i den varje ledig stund de här varma dagarna...så vi njuter för snart blir det kallare igen om man får tro Per-Erik... Kram på er!

6 svintoflickan:

skriven

ullis..

du läser av hennes små busiga ögon helt rätt..

vi har försökt me både sandlåda o bebisgunga men de är inte många minuter de är roligt..

de ska hända ngt hela tiden..

tack för dina gullliga ord o ha en fin vecka!!

kram:-)

7 svintoflickan:

skriven

ulrika..

ja visst blev hon fin i klänningen!!

fått mkt beröm för den.ler.

jag tänkte me ta upp plaskpoolen idag men blev inte av..

storkillen började gråta när jag pratade om den-vi fååår inte plats grät han.

men de får dom fast den är ju litenliten..å tyvärr för jag vägrar köpa en sån där pool me pump o grejjer,tänkte inte vara livrädd de ska drunkna osv..o dyrt o jobbigt.

å köper man en lite större plastpool vill de alafall inte bada för att de är så äckligt på botten...så en liten plaskis är perfekt..ler..

vad långt de blev om de nu då.

vem är per-erik då..skratt..

å hur länge blir de kallt...

kramis

Kommentera här: