Mitt i natten..

å jag ska sova...gäääsp...

men å så mysig kväll de har varit..
först kyrkan där en kompis har typ som ett intervjumöte där hon intervjuar nån som får välja  musik m.m.
väldigt roligt och mysigt att umgås och fika.

sen kom de med ett gäng brudar..ler..å vi såg melodifestivalen tillsammans!!!
och åt förstås..men som vanligt mest jag som proppade i mej av onyttigheter...
varför har alla så bra karaktär ....

i morgon ska vi fira mamma me lite fika..
och har jag tur kanske jag me blir lite firad..

Nu soooova...

Hoppas ni haft en skön och mysig lördag!!!!
och att ni har skrattat lika mkt som jag har gjort..

kram
1 Therese:

skriven

Låter som en mysig dag. Hade ox en helt ok dag tills kvällen då vi upptäckte vi hade haft inbrott...

Grymt obehagligt=(



Hoppas du år en härlig morsdag

Kram

2 Anonym:

skriven

Det är så skönt Mia att du inte heller har någon jättebra karaktär, sånt gillar jag ;) Men ibland skulle det vara rätt så skönt att ha. Jag satte mig i soffan med en chipspåse o åt, men tyckte det smakade sådär, ändå fortsatte jag äta en stund till.. Konstigt!



Jaha, mors dag idag. Tror inte jag blir ett dugg firad = BESVIKEN! Men vi åker nog till mamma o firar henne istället (Hoppas hon bjuder på nåt gott) haha..



Kram tjejen o ha en härlig dag :)

3 Moa:

skriven

haha.. glömde skriva mitt namn i förra inlägget!! kram igen

4 Familjen Björkroth:

skriven

Hej Anna-Maria! Nu har vi skaffat en ny blogg ( men det är Tommy som skriver där ) och det skulle vara kul att se dig där ibland! Vi kommer inom 2 veckor att flytta ner till Karlstad och kommer därmed att tillbringa lite mer tid i Katrineholm! Fika Kanske! Ha det bra! M.v.h Familjen Björkroth!

5 svintoflickan:

skriven

therese..gick ej göra inlägg i din blogg idag..

usch...jag vill så gärna världen ska vara god..

kan inte förstå hur dom tänker..

men antingen tänker dom väl inte alls..uscha...

stooor kram till er!!!

å tack igen för kläderna..åååå så söt lea va i klänningen o sandalerna.ler.

kram

Kommentera här: