hallon

Blev stranden idag igen..
å även lillkillen var riktigt mkt i och badade i dag..

sen åkte vi och plockade hallon vid pappas självplockning..
har jag nog skrivit om förut va? att pappa har massor av hallon där man får åka o plocka hallon för 20 kr litern...
han säljer även honung o lite annat...



jag tycker om doften av hallon och är helt ok att plocka...men jag gillar inte att äta dem.hi,hi.

lillkillen som är så rädd att bli kladdig vågade till o med plocka några och var sååå stolt <3

jag började bli såå hungrig så jag blev både deppig och trött..vi hade ju bara fika med till stranden...å när jag ammar kan jag bara bli sådär panikhungrig o darrig...

men så sa mamma att det hade tänkt bjuda oss att grilla...vilken tur .ler .
å mysigt och gott var det också.

sen var alla jättetrötta när vi kom hem o slappade framför  i soffan fast kl var sovdags egentligen..

blir sova nu istället och i morgon ska jag klippa o färga håret..blir nog som förra gången,svart o rött o rätt kort i nacken...

men nu ska jag sova !!

kram på er
1 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Mums!

2 Marika:

skriven

Hihi, jag tycker oxå att hallon luktar underbart och är roliga att plocka men jag kan inte heller äta dom...

Åh jag skulle oxå behöva klippa mig men jag har blivit så tråkig så allt hamnar ändå i en tofs hela tiden eftersom jag tycker det är bekvämast så då känns det faktiskt ganska meningslöst att klippa det oxå, men jag ska nog ta och skärpa mig nu till hösten när man kanske börjar känna sig lite som sig själv igen...

Jag älskar att gå på marknader och loppisar fast på marknader hittar vi nog mest ätbart, mums, men det är ju kul att bara gå runt och äta massa gott en hel dag oxå, hihi!

Nä nu börjar det bli dax för att mata lilleskrutten och sen bär det av till malmamarknaden...

Ha det bäst!

3 Maria:

skriven



Åh nyplockade hallon är ju så gott!!!

Har plantor på baksidan & mumsar för glatta livet!!!

Jag hoppas du får en fin helg med familjen vännen!



Kram <3

4 Therese:

skriven

Ska dit och plocka på onsdag om vädret håller i sig.

Kram!!

5 Sommartjejen:

skriven

mmmm vad gott det ser ut!!! Kul att klippa sig.

Kommentera här: