nervöst..

En sån där dag jag längtat efter med sol och lekpark och pannkakor ute och bara våååår.
härligt!!



vi var ute från att vi hämtat killarna i skolan till kl 5 typ..då var de in  för att vända i princip då vi gick på kyrkans cafe.
storkillen o jag blev dock osams,det började med att han ville göra makaroner istället för att gå iväg och sen spårade det bara ur liksom , en små sak som blir stor.
Allafall så blev han hemma...
å då kunde ju inte jag direkt koppla av där så jag åkte hem rätt snart och har försökt plugga men är så mkt i hjärnan att det nästan är överfullt.

nu blir det nog dock en stund vid tvn...och på tal  om  tv...
en kompis ringde mej idag och sa att hon vunnit biljetter till mej och min syster till körslaget på lördag!
å så nervöst,vet inte riktigt vad det innebär osv och jag börjar redan oroa mej över massa saker o om jag kommer bli kissnödig osv..skratt..
samtidigt som det såklart låter väldigt spännande och roligt:-)





kramis

1 Maria:

skriven

Låter som en fin dag i solen gumman!

Vad kul att få biljetter så där!

Jag hoppas att ni får riktigt roligt du & din syster!!!



Kraaaaaaaaaam!

2 Marika:

skriven

Jag har lite idétorka just nu på bloggen så det blir inte så mycket skrivande från mig just nu, då är det ju skönt att Tommy sköter skrivandet.. Är så himla mycket med flytten oxå så man har inte riktigt ro att bara sitta.. Nu ska vi börja ta itu med att måla väggarna, usch känns inte roligt alls, vill bara bli klar här hemma nu.. Åh vad kul med biljetterna, hoppas att det blir jättekul för er.. Hoppas våren är här för att stanna nu, vill inte ha mer snö nu... Idag ska vi iväg och leta vårskor till barnen.. Brukar åka till skopunkten, då får man ju ett par gratis.. Billigt och bra...

Ha det bäst

3 Maja:

skriven

Hej!



Här är snööööööö igen bli så trött men det är väl bara att gilla läget och hoppas våren snart hitt ahit på riktigt. Jo nog blir dte lite vabbande men jag jobbar ju inte allla dagar, det är ju så att om mannen är hemma så är dte ingen som gör hans jobb utan då får han jobba dubbelt när han kommer tillbaka så det är ju lä

4 Maja:

skriven

Hej!



Här är snööööööö igen bli så trött men det är väl bara att gilla läget och hoppas våren snart hitt ahit på riktigt. Jo nog blir dte lite vabbande men jag jobbar ju inte allla dagar, det är ju så att om mannen är hemma så är dte ingen som gör hans jobb utan då får han jobba dubbelt när han kommer tillbaka så det är ju lättast för mig. M har ingen feber än så länge men han sov hela dagen igår i stort sätt och har sovit gott hela natten men inte ätit frukost och jag har fått sova ända till 7. Jag hade sagt till mannen att om Sofia vaknar innan han gått till jobbet får han ta henne till dagis dels för att jag ska få sova klart och dels för att hon är på M hela tiden rastlös blir hon åsså kan man inte gå ut och "rasta" henne så då tänkte jag hon kunde vara där till dom stora kommer hem men hon sov så hon är hemma och jag är pigg så det blir nog en bra dag. Källaren är klar ska bara moppa en gång men dammsugit och dammat är fixat. Mannen kommer hem till lunsch idag för jag måste handla orkade inte igår kväll när han kom hem vid åtta tänkte jag skulle göra cheesecaken idag så är den gjord. Nu förbereder jag lunschen för Sofia blir så tråkig om jag lagar mat när hon börjar bli hungrig och dessutom är trött så för att slippa hennes skrik.



Va kul att få gå på körslaget, om du blir kiisenödig är dte val bara att gå ut man ser ju rätt tydligt att du är gravid tro inte nån tänker på det sen brukar det ju vara paus vid halva tiden, så det är nog inget att lägga energi på. Kan förstå att kursen du läser nu är jobbig och det gör ju inte saken bättre att huvudet redan är fullt ja å sen är det väl så att just gravida kvinnor får gröt i huvudet "ler" du har ju nått att skylla på iaf "skratt". Det löser sig ska du se du kan mer än du tror. Nä nu måste jag fixa köttfärssåsen och borsta tänderna på oss Sofia har tydligen redan börjat.



Ha en bra dag hoppas våren blir kvar hos er stor kram

5 svintoflickan:

skriven

maja.

nä..jag har bestämt mej,jag åker inte.

man skulle kissa innan och sen får man hålla sig och ej gå ut under studiotiden...jag fixar inte det.

å jag är krämpor som om jag snart skulle föda fast att det är 10 veckor!!! kvar..kära nån!

men nu känns det bra när bestlutet är gjort.

ska försöka städa idag och sen börja med tentan i morgon.

oj,vad duktig du varit med källaren.bra jobbat:-)

ja,men visst är de mkt i huvudet när man är gravid? och mkt man liksom vill hinna innan bebis..man vill inte göra ordning för tidigt men jag vill absolut inte vara ute i sista sekund heller...hmm.

ha nu en jättemysig helg!!!

kram

Kommentera här: