Det närmar sig..

ja snart...är de ett nytt år igen..
 
går för fort , som jag alltid tjatar om...
 
men vi njuter bäst vi kan mitt i livet och vi har haft en mysig helg med mannens släkt och full fart med musik ,spel och mat...
 
och ikväll var vi och hälsade på  familjen G....
barnen var helvilda ikväll men mysigt var de ändå...fniss..för oss i af.ler.
 
Nu borde jag sova...men är ju så hemskt spännande att utforska vår dator som vi fått av mor i julklapp..
den tokan köpte alldelles för dyra julklappar till oss i år...
men visst roligt känns det och windows 8 är liksom uppbyggt lite som en telefon med appar  å liknande..kul.
 
så vi får väl se om jag följer känslorna å sitter här lite till eller om jag följer förnuftet å går å lägger mej..
 
Hur ska ni fira nyår då?
 
Här blir de mat i kyrkan å sen hem bara vi i familjen och äta chips,dricka pommac å bara mysa...
 
Å här har jag lekt lite med ngr bilder...
 
jihaaa redo för ett nytt år och jag ska njuta av mina fina skruttar....
 
å borde väl gå ner ngr kilon å inte bara vara en myspys mamma..fniss ...men thats me och min kropp har burit och fött 5 underbara barn...kan jag då klandra den att den vill dega lite?
 
loooooooveeeeee
 
 
 kram på er älskade vänner och om jag ej hinner skriva i morgon...sååå
 
gott nytt år mina fina vänner <3
 
1 VeRonica:

skriven

Härligt med ny dator, man blir ju lite nyfiken på Windows 8 jue...
Här vankas bilreparationer, vår stora drar så mkt bensin så nu är vi lite inne på att försöka byta bort den mot en annan till sommaren... Men det är j så mkt pengar det handlar om där, gå se hur det blir.
Ja, jag skulle behöva komma igång med träning jag med... Men hur??? Får väl snitsla en joggning bana i trädgården och så får kidsen heja på..?! Hihi... Nä, har några idéer men de kräver lite tur oxå... Och det verkar vara bristvara här...

2 VeRonica:

skriven

Gott nytt år!!!

Kommentera här: