personligheter

Det är så häftigt de där..med olika personligheter och sätt..
å att ens barn kan vara både olika och lika...både föräldrarna och varandra..

lillkillen är den blygaste av våra barn..
utåt så är han ofta väldigt tyst och han undviker stora folksamlingar och gillar bäst
sitta för sig själv eller bredvid mej..
han viskar när han pratar å gömmer sig ibland bakom mej...



men hemma...då är han en riktig spellevink som pratar o dansar och busar
och pratar och pratar och pratar..
Inte många som sett den sidan av honom.



Undra hur vi själva är som människor..
vilken sida är mest hos själva...
eller kanske båda sidorna lika mkt är oss.

med en person är vi kanske på ett sätt..
å med en annan på ett annat sätt..

Jag tycker de är så spännande med det där..
sen hoppas jag att min fina lillkille vågar visa även sin spralliga sida lite mer utåt så småningom.

Nu ska jag vila en stund..
är nåt i dag som inte är helt piggelint med mej.

kramis
1 Marika:

skriven

Amanda var förut jätte blyg ute och jätte sprallig inne men det har ändrat sig senaste tiden och hon är ganska sprallig hela tiden, däremot blir alla mina barn vääääääldigt blyga när okända pratar med dom, vilket kan vara både positivt och negativt för ibland vill man ju gärna att dom kan prata lite med vissa men samtidigt vill man ju oxå att dom inte ska prata med "vem som helst".. Det är väldigt kul att se hur olika alla är, Felicia är ju väldigt tyst och lugn av sig medans Anton är väldigt högljudd och fartig hela tiden, Amanda är som sagt våran sprallo, ska bli kul att se hur Fabian blir...

Ha det bäst!

2 Maja:

skriven

God kväll!



ja nog är det spännande med personligheter...själv undrar jag vad mina barn kommer ifrån "skratt". Fina brallor Blingo har rätt ok kläder, själv handlada jag på L&B till skruttfia. Sitter just nu på jobbet och väntar på att få gå hem måste in på Ica oxå köpa fil men sen så blir det sängen för min del tror jag. Jobbar alla vardagar denna veckan varav 3 långa dagar men det sak nog gå bra har rätt koll på hemmet just nu och middagslistan är skriven så. Jag har lite dålig koll på när jag skrev sist men iaf så rullar dagarna på vi var hos mamma och pappa i söndags efter gudstjänsten vi skulle klya en kärra ved och grilla ute i skogen men när vi kom hade pappa redan kluvit veden KÄRLEK så det blev en skön eftermiddag i skogen sen fortsatte vi med fika inne jag hade gjort semlor. Ja i övrigt så har jag bytt gardiner i sessans rum bytt panellängder i vardagsrummet och bytt i köket allt för 440kr och det blev så fint och vårigt jag är så nöjd mindre nöjd är jag av det vita som dalade ner från himlen idag och fördärvade mina vårkänslor ja det var kanske lite tidigt att få dom nu men ändå. Nä nu ska jag stämpla ut, hörs en annan dag.



Stor kram

3 svintoflickan:

skriven

maja.



ja,visst är de kul att se,likheter och olikheter.



har Lingon och blåbär också internetbutik eller hemförsäljning eller?



ååå va gulligt av din pappa.

dom verkar så gulliga och hjälpsamma.



å är de nya gardiner eller..

spännande.

ibland tänker jag man borde byta ut lite sånt och göra om lite..men så lätt man fastnar i det man har liksom.



kramis!!!!!

Kommentera här: