Första lovdagen

Sovmorgon :) å så frukost som alltid e lite rörig med en livlig Debora, ler. Men sen åkte vi upp till brorsan så barnen fick busa lite med kusinen ❤. Vi blev även bjudna på pannkakor!! Supermys å verkligen en bra första lovdag. På vägen hem somnade Deb å sov vidare i mitt knä i soffan. Å sen på kvällen var jag på träning! Vissa dgr är intensiva men idag har jag haft en riktig lyxdag!!! Bara min stackars man som inte har lov å får smyga upp när vi andra ligger å snarkar.... Kramis ps: har ni med höstlöv?

1 Veronica Carlsson:

skriven

Ojejoj, alltså här landade inte tidsomställningen så bra som den brukar och det har varit uppstigning 05.00 sen i söndags!! Gissa om det är låååånga dagar! Imorgon är sista chansen till sovmorgon, sen är det utvecklingssamtal på torsdag och förhoppningsvis stockholmsresa på fredag! Men vi försöker mysa! Med lite zombievarning på mig bara! hihi..

Kommentera här: