Helgen redan slut

En helg med fotbollsmatch, firande av pappa och Igår kväll minigolf å glass med en vän å hennes barn.
Mkt mysig helg ...
Trötta idag .. Några timmar till hade vi lätt kunna sova .
Kram

1 Maja:

skriven

Hej!
Usch va länge det blev men nu är jag här iaf. Ja nu har vardagen varit igång ett tag och det som står på tur är alla föräldramöte och utv. På jobbet är det full fart mycket sjukt på inte så gamla många tankar som surrar, en mamma som dog mitt i semestern en liten sjuåring som blev utan sin mamma en make som miste sin livskamrat föräldrar som miste sitt enda barn, ja det är lite tungt i mellanåt.
Mannen har mycket på sitt håll våra barn många funderingar Mattias är mycket trött mycket att ta in kan tänkas, Simon tycker det är kul på högstadiet han hänger mycket på fritidgården tycker väl sådär om det men han verkar lycklig så det är ju bra Sofia vill till dagis även när jag är hemma och Mattias vill vara hemma när jag är ledig krångligt det där.
Ja, jag och mannen är lika gamla han född den 2 och jag den 23 april 1975 exakt tre veckors skillnad "ler". Vi träffades sommaren när vi fyllt 17 på ett stort scoutläger tycke uppstod tydligen och när vi kom hem ringde han ja sen från september 1992 så har det varit vi sanslöst var tiden gick fort. Vi är ganska lika tycker ungefär samma om mycket händiga ja eller praktiska skulle jag vilja säga faktum är att jag kan inte minnas någon större meningsskiljaktighet vi haft förrän nu när vi fått tonåringar på detta plan tycker vi lite olika inte alltid lätt men vi är duktiga på att prata med varandra så det ska nog gå bra "ler". Jag älskar honom väldigt mycket han är absolut mitt livs kärlek.
I morgon är jag och sessan lediga och ska planera klart våran kräftskiva vi ska ha här på lördagkväll ska bli så mysigt hela min familj kommer syskon med deras familjer och mina föräldrar ska bli så kul. sen hoppas jag att vi kan ta hand om lite av våran ved, ja så ser det ut hos oss nu har jag babblat på tillräckligt.
Nu ska jag titta på lite barnprogram med barnen innan läggning och läsning. Ta hand om dig och tack för alla fina bilder du delar med dig av stor kram.

Svar: Men så mkt hemskheter som händer runtomkring er..så fruktansvärt.jag kan verkligen inte förstå när unga dör...kan inte fatta alls varför och det gör ont i mej å är en av mina största rädslor.låter skönt dom trivs...men det är mattias som är mest hemmakär då eller.
hi hi kul å läsa om andra par....för här är vi nog väldigt olika...och ganska tjafsiga..men tycker om varann ändå;)
blev de mysigt med kräftskiva?
vi har också ved kvar...hmm.
nu ska jag dricka upp mitt te och sen sova...
kramar
svintoflickans blogg

Kommentera här: