Helg

Igår var en riktigt mysig fredag...
på förmiddagen lite pyssel och mys och eftermiddagen kom barnens lilla kusin och deras mamma tillika min vän...
och sen kom även pappa på fika.
och sen på kvällen kom systeryster på fredagsmys..
så en riktigt social fredag...
 
sen satt jag å mannen och de två stora killarna och kollade på ngn film..
 
å idag är de full fart..
vår tråkbil som ej vill starta har nu blviit startad med startkablar och mannen o 2 tjejerna är ute och åker och försöker ladda batteriet...
jag ska snart gå till mormor en sväng så hon får lite sällskap.
sen eftermiddagen blir de kyrkan..
 
egentligen hade jag nog velat ligga i soffan hela dagen i pyjamas men man blir ju nästan bara segare av det....
så go girl och välkommen lördag säger jag..
å smaska polly ska jag inte glömma att göra..
 
kram på er.
 
 
 

Kommentera här: