Gympa

Ikväll var det gympa för tjejerna igen...
Lea är bara med på vissa aktiviteter å är så försiktig så försiktig 
En liten tjej sa -akta ! till henne i hinderbanan å hon blev så ledsen.
Så skör,så skör
Men tar små modiga pyttesteg hela tiden

Debora sprang runt och vågade till och med springa över hela gympahallen själv i en stafett .
Då grät jag nästan 

Jag värderar inte hennes mod högre än hennes storasyster men jag blir lättad över att hon troligen kommer ha det lite lättare för sig i olika sammanhang än vad hennes mellansyskon har 


När vi kom hem efter gympan var det min tur röra mig 
Var tvungen pröva mitt nya headset ju
Så ut och skaka rumpa i byn
Tog bara 2 km
För var väldigt längesen jag joggade sist 
Kändes skönt 
Fast ont i halsen efter :(


Deb prövar headset

Kram å natti 



Kommentera här: