Påsklekar

Påsklekar å sånt idag i skolan 
En vill inte ens  titta på 
En tittar försiktigt och ler
Jag står där både sorgsen och tacksam på samma gång 

Får sen veta att Båda vann i sin respektive klasser och fått flest röster för sina målade ägg 
Kanske gillar jag eg inte tävlingar men en tår var ändå nära på sipra ut..

Glad påsk på er 
1 SaraH:

skriven

Hej kära Svinto!
Ville bara säga att jag är tillbaka här och läser igen efter min lilla paus. Har saknat att följa dig :-) Kramkram

Svar: Å du är så välkommen tillbaka å vad bra du skrev så jag vet
För Nu har jag varit inne läst ikapp
Å känns skönt kunna få följa dej igen 💕
Å tycker nu i vår vi bokar liten te date

Kram
svintoflickans blogg

2 SaraH:

skriven

Svinto, säg en vardag i april som passar dig så kommer jag till Kh! Nu får det vara nog med allt detta snack sim aldrig blir något av <3 Kram

Svar: Kan du vilken vardag som helst ??
Jag ska se om min man kan jobba hemifrån så jag ksn smita 😜
Varit mkt hittills men april eller om du kan maj
Bokar vi in ngt
Jag har inte almanackan här just nu
Vet bara sista veckan i april är full men tex inte nästa
Kram
svintoflickans blogg

Kommentera här: