Krav

Allt blir krav just nu

Jag är trött

Varit på skolmöte för lillkillen
Snälla syster var barnvakt
Han åt inget ...
Å yrvädret var lite argsint å ledsen innan maten
Men hade gått bra ändå 💕💕

Mötet
Ja vad säger man
Inskolningen kommer ta tid
Vi ska börja med lite små uppgifter hemma varje dag förutom de dagar resurs å lillkillen å min man gör små aktiviteter ihop
Då får vi väl åka iväg Jag å tjejerna kanske ...
Flera mess till stackars vän
Ventilerar funderar

Jag hade hellre velat hemskola helt
För orkar inte kämpa mot ngt jag inte vet fungerar

Orkar inte känna krav
Kroppen är trött
Hur återhämta sig

Har gråtit i naturen idag
Sett den vackra himlen genom tårar


Gud hjälp oss pussla och må bra
Och tack för alla fina omkring

1 Therese:

skriven

Allt kommer bli bra, även om det inte känns så.
Stor kram till dej❤️❤️

Svar: Ååå tack !!!! Ja det känns liksom ibland som att det vänder å sen händer ngt som eg inte behöver vara så farligt å så är man tillbaka i ruta 1 igen. Ja du vet ju . Tack fina å kram !!!!!
svintoflickans blogg

2 Sandra:

skriven

Kram på dig och familjen!
Jag tänker på er och hur ni får kämpa💕

Svar: Tack fina du 💕. Ja å vissa dagar är man känslig å trött å vissa går okej men igår var det skrutt ! Stor kram till dej !!!!
svintoflickans blogg

Kommentera här: