Stolt

När man har 2 barn med autism så uppskattar jag  varje framsteg dom tar..

Saker som för andra bara händer utan att man tänker så mkt på det 

Jag känner också att jag tycker att så mkt lillasyster gör är helt otroligt modigt o bra osv fast att det är sånt som kanske är normen 
For mej har liksom ibland barnen med autism blivit Normen 
Svårt förklara men tex igår skulle hon på ett lopp
Mannen sa -men vet hon det är ett annat ställe och inte som förra gången osv ....
Och jag sa -fast hon kan ta det...
Vi är så vana och planera och att små saker kan ställa till det så vi ibland glömmer hon faktiskt klarar lite omställning 

Jag var för trött igår och vilade i soffan men blev alldeles rörd å stolt när mannen skickade bild o film 
Tänk att hon vågade springa och tyckte det var kul 
Och stolt också över storasyster som vågade titta på 


Älskade barn vad jag tycker om dom 



Kommentera här: