Oops I did IT ....

För ungefär 1 år sen kunde jag knappt gå 500 meter utan att bli darrig , yrslig, trött och hjärtklappning 


Var helt säker på att jag hade hjärtfel 
Tryck i bröstet 
Smärtor
Högt blodtryck

Värk i kroppen 
Oro
Huvudvärk 
Ständigt förkyld 
Klump i halsen 
Halsont 

Ljudkänslig
Trött 

Visade sig att jag var utmattad
Jag är inte frisk ännu
Har en lång bit kvar 

Men igår fick jag ett infall 
Min svägerska skulle testa duathlon här i byn
Jogga , cykla , jogga 
( sprint motionslopp) 

Och jag tänkte äsch jag kanske med testar 

Inte för att tävla för jag har sån självinsikt att jag visste jag skulle komma sist 
Men för att testa kroppen 
Om den skulle fixa det 

Cyklingen var hemsk 
Jag hann inte ens skala bananen som jag hade med i min lilla korg 
Hade ju fullt upp att andas å komma upp för backarna 
( men en chokladruta tryckte jag minnsann i mej )

Ja hela grejen var mkt jobbigare än vad det ser ut när dom andra gör det 
Fniss 
Och jag håller mej nog hellre till promenader eller bara jogga ( i sakta mak)

Men det som berörde mig var publiken 
Så mkt pepp till denna 40 åriga överviktiga tant med färgglada leggins ( som för övrigt åkte ned på halva rumpan och jag tänkte hoppas ingen ser mina bleka skinkor hoppandes ) 

Och ja jag är trött idag
Fått tanka kraft vid vattnet
Och sovit 3 timmar mitt på dagen 
Men

I did IT 


Målgången
1 Caroline:

skriven

Underbart! Så kul att du följde ditt infall och deltog 😀 Bra jobbat! 👍👏💪

Svar: Hi hi tack . Kramis
svintoflickans blogg

2 Vickie:

skriven

Du är fantastisk!! Heja dig!!
Stor kram❤️

Svar: Å tack fina du !! Du också!!!!
svintoflickans blogg

Kommentera här: