Okej..

Okej
Varit mkt nu 
Yrvädret har haft allergiska reaktioner , akuten i lördags och vårdcentralen i måndags ...
Värre igår igen osv 
Lovet går för fort ... 
O min starksköra älva har haft ont i magen till o från under lovet 
Min arbetsteraupet fortf sjukskriven ...
Läkaren verkar glömt skicka in mitt sjukintyg ..
Körkort är svindyrt ....
Okej
Men !!! 
Nu vill jag tänka på det jag blivit glad av dom senaste veckorna 
  • Äldsta sonen följde med kollade på yrvädrets ridning . Han gick till och med in i stallet 
  • Yrvädret fick en så mysig häst på ridningen 
  • Son nr 2 börjar kännas gladare och det är underbart, dessutom har han fått fina lockar , fniss
  • Jag har 2 fredagar i rad varit utanför min comfortzone och testat power dance 
  • Jag hann gå en sväng på dollar store idag 
  • Äldsta sonen körde sin första lektion på bilskolan " testlektion" och jag fick vara med
  • Mitt lilla colaskåp är fullt 
  • Jag har en helt underbar familj och gosiga djur 
  • Ursprungsfamiljen är också toppen 
  • Jag har vänner 
  • Häromdagen kändes det som vår 

Ska  sova  nu och ialla fall försöka mata min hjärna med tacksamhet ist för oro innan jag sussar 

Kram 

Kommentera här: